عشق بی نظیر من فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
عشق بی نظیر من
به وبلاگ 13731121 خوش اومدین
نوشته شده در تاريخ جمعه 14 بهمن 1398برچسب:, توسط مهدی کامیاب |

کدوم را بیشتر دوست دارم ؛ تو یا زندگی خودم 

 

و من جواب خواهم داد : زندگیم

 

و تو منو ترک می کنی بدون اینکه بدونی

 

تویی زندگی من

 



سلام دوست عزیز خوش اومدی لطفاً ثبت نام کنید

نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت20:06---14 بهمن 1390
سلام وب زیبایی دارید وبلاگ شما رو ثبت کردم ولی هر کاری میکنم نمیتونم وب خودمو ثبت کنم خوشحال میشم سر بزنید
پاسخ:سلام عزیزم ، خوشحالم به وبلاگمون سر زدی ،مطالبت جالب بود مرسی ، ولی یه خورده سعی کن طریقه فونت های نوشته هاتو تغییر بدی جذاب ترم میشه .
پاسخ:عزیزم تو پیوندهام ثبتت کردم
پاسخ:راستی اول وبتو تو موتورهای جستجو ثبت کن بعد تو ثبت در فهرست وبلاگها وبلاگتو با پیوند loxblog.com ثبت کن ثبت میشه .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.